این روزا بیشتر از همیشه بهش فکر میکنم..
کی میدونه من چقدر توو سکوت به خودم ناسزا میگم؟
فکر میکنی دوست دارم بهش فکر کنم و بهش نگم؟
وقتی بهش فکر میکنم و قلبم به قول خودش ماچاله میشه اما بازم بهش نمیگم..
نه خوب نیست..
درونگرا بودن رنج اوره..
وقتی این روزا خودمم نمیدونم چرا انقد میاد جلو چشمم و چرا وقتی دارم بهش فکر میکنم یاد اون تصویری میفتم که شازده کوچولو روی سیاره مونده و ..
من باید یه اسپری بخرم..
رو تمام دیوارای این شهر بنویسم "دوست دارم فاطمه.."
باید وقتی انتظارشو نداره بال بزنم برم کنار پنجره ی اتاقش و با نوک خودکارم بکوبم به شیشه..
دستمو بذارم رو قلبم و ها کنم ..
میخوام وقتی اومد دیگه به این دنیا پسش ندم!
نمیشه بعضیارو دزدید و برد برای همیشه؟
نمیشه بریم جایی که هیشکی نیست جز خودمون؟
بعد یه شب تا صبح که اندازه ی چند قرن طولانیه دراز بکشیم زیر ستاره ها و هیچی نگیم..
یعنی من باید با همین سکوت بهش بگم دوسش دارم؟
نمیشه از امروز داد بزنم؟
 روبروی قلبم وایستم؟
بهش بگم تو حرف نزن اما من فریاد خواهم زد
دوست دارم..💜
  دوست دارم..💜
    دوست دارم..💜
      دوست دارم..💜
        دوست دارم..💜
          دوست دارم..💜
            دوست دارم..💜
اخه اگه داد نزنم میمیرم..
از دوست داشتن کسی که فقط یه دوست نیست میمیرم..
اون میدونه قبلا یبار مردم..
و میدونه این مرگ  ،
مقدس ترین عشق قلب منه.
پس داد نزنم بمیرم؟
یا بعد اینکه داد زدم هیچی نگم تا بمیرم؟
در هرحال من یه روز میمیرم از این حجم دوست داشتنی که توی قلبمه..
حتی اگه داد بزنم!
هی!
من خیلی بهت فکر میکنم اما نمیگم..
اگه ام الان دارم اینارو مینویسم همش بخاطر عکس دیشبه!میشه بعد دیدنش همونی باشم که بودم؟
هی!
من خیلی برات دعا میکنم..
هی چشمام به یادت پر میشه..
هی اون پیرهنو بو میکنم!
هی نگاش میکنم..
هی دارم با دوست داشتنت زندگی میکنم،
اما تهش دوتا نقطه میذارم و یه قلب..
حتی گاهی اونارم نمیذارم..
این تویی که همشو بدون اینکه بگم میفهمی..
حالا نشستم و یک روز مال من گوش میدم و بهت فکر میکنم و آرزو میکنم قلبت جای پرنده هایی باشه که ناامیدی و سیاهی و غم رو از یادت ببرن..وقتایی که خسته میشی از این هوا دورت کنن و دور قلب بنفش و مهربونت پرواز کنن و به تماشای چشمهای افسانه ایت بشینن..
کی میتونه از چشمهای تو بگذره؟
حالا اگه مثل همیشه نخندی میرم رو شاخه ی یه درخت میشینم و ..
میدونی پرنده ها چرا رو درخت میشنن؟
اونام مثل من یکی توو زندگیشون هست که اگه نخنده دلشون میگیره..شروع میکنن به خوندن ..
 منو یاد سیروان میندازه..
اما برات میخونم   "
🎵

باز هیچ صدایی بیدار نیست..
که بشم حرفی
مونده با من..
از تو..
نبودت هربار..
میگیره از من
تموم من رو..
  تموم من رو..🎵
آرزومه..
که یه روز از روزهات..
اگه تنها یک روز
بود مال من..
من پرم از حرف..
پر از احساس تو..
اگه تنها یک روز..
بود مال من..🎵"