حیات دوباره

روزی فرا خواهد رسید که جسم من زیر ملحفه ی سفید پاکیزه ای که چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است قرار میگیرد و آدمهایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم میگذرند.آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و نداسته،زندگی ام به پایان رسیده است. در چنین روزی تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه،زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید.بگذارید آن را بستر زندگی و حیات دوباره بنامم و بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند.

استخوانهایم،عضلاتم،تک تک سلول هایم و اعصابم را بردارید و راهی پیدا کنید که آنها را به یک کودک فلج پیوند بزنید.هر گوشه از مغز مرا بکاوید،سلول هایم را اگر لازم شد بردارید و بگذارید به رشد خود ادامه دهند تا به کمک آنها پسرک لالی بتواند فریاد شادی بزند و دختر ناشنوایی زمزمه ی باران را روی شیشه ی اتاقش بشنود.

اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید،بگذارید خطاهایم،ضعفهایم و گناهانم دفن شوند.روحم را به دست خدا بسپارید و اگر گاهی دوست داشتید یادم کنید،عمل خیری انجام دهید یا به کسی که نیازمند شماست کلام محبت آمیزی بگویید.اگر آنچه را که گفتم برایم انجام دهید همیشه زنده خواهم ماند؛این است نهایت بشر دوستی و کمک به تامین سلامت انسان ها بعد از مرگ من.عشق،چگونه زنده ماندن برای همیشه است.خدایا از من بپذیر🍀

🍀

زیرشو امضاء کردم.البته خیلی وقت پیش اینترنتی ثبت نام کرده بودم اما کارتمو نداشتم و همش نگران این بودم که واقعا اون ثبت نام کافی بود یا نه.امروز که توو حیاط دانشگاه دیدمشون،ازشون پرسیدم و گفتن این فرق میکنه و من با خوشحالی فرمو ازشون گرفتم.

هیچی به این اندازه آرومم نمیکنه که مرگم به این شکل رخ بده.یکی از دغدغه هام همینه.واقعا نمیتونم اتفاق دیگه ای رو برای خودم تصور کنم!

تا وقتی هستیم که هستیم و باید درست زندگی کرد🍀اما برای من رفتنی باشکوه تر از این وجود نداره🍀

باید اینو بپذیریم که یه روزی از بین عزیزانمون میریم.بعضیا زودتر؛بعضیام دیرتر.اما من از ته دلم از خدا میخوام به شکلی از اینجا برم که ادامه دهنده ی زندگی آدمای دیگه باشم:) دلم میخواد قلبم توو سینه ی کسی بتپه که بعد من سیروانو دوست داشته باشه..و مثل من سالها و سالها...

دلم میخواد بعد مرگمم این قلب بتپه و سیروانو دوست داشته باشه..دلم میخواد چشمام به کسی هدیه شه که یه روز بهش نگاه کنه و بهش بگه دوستت دارم!💜

درسته هیچکس نمیدونه قراره چجوری بره، اما من با همه وجودم میخوام رفتنم این شکلی باشه و همه وجودم زندگی بخش باشه برای آدمای دیگه🍀

بقیه اش با خودت خدای مهربونم:))تو که هیچوقت دست رد به دعاهام نمیزنی بنفش ترین🍀